När man har kommit till insikt

"- Bland safirer och smaragder är du juvelernas juvel "

Hans hand rör vid mitt liv

Don Juan vet hur man handskas, det slår aldrig fel

En rakryggad gentleman - fostrad och offensiv


Säg mig min vackra opal

Jag är betydligt äldre än du

Men om vi inatt struntar i förtal

Får jag visa det njutfulla i tabu?


Jag vet inte om det var hans sätt att hantera sina ord

eller om rödvinet var spetsat

Men han fick mig på rygg på ett köksbord

avsikten vars alla hans manéer kretsat


En snabbrond i kärlek, två in och två ut

Och jag kan nu i efterhand konstatera

Att istället för smöriga fraser och dåliga skjut

Kan jag lika gärna masturbera


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0